סרטי אנימציה

אחד הדברים החשובים ביותר בפרסומת הוא שהיא תישאר בזיכרון של קהל היעד. למשל, הרבה מאוד פרסומות משתמשות בשירים או מוזיקה מסוימת ש"נתקעת" בראש או פרסומת עם מנגינה ששורקים אותה אחר-כך כל היום. אבל מה לגבי סרטי אנימציה?

אחת השיטות לגרום לפרסומת להישאר בראש של קהל היעד היא סרט אנימציה. הודות ורוב הפרסומות של בעלי עסקים הן פרסומות מצולמות ו"כבדות", סרטי אנימציה הם הרבה יותר מקוריים ויכולים למשוך תשומת לב. מעבר לכך, בסרטים כאלו אפשר להביע הרבה יותר אפשרויות ללא שימוש בגרפיקה ממוחשבת מתוחכמת.

פרסומת מונפשת יכולה להיות מיועדת גם לקהל יעד של ילדים, למשל אם העסק הוא חנות צעצועים או בגדי ילדים. אך פרסומת כזו יכולה גם להיות מיועדת לכל קהל יעד שתבחרו. אפשר אפילו לקחת לדוגמה את הפרסומת של הבחירות. או של פיקוד העורף.